Analiz Araçlarında Yakalayabileceğiniz Fırsatları Değerlendirin
Google Analytics veya Google Search Console gibi analiz araçları sitenize yönelik arama sorguları hakkında detaylı bilgi verebilir. Özellikle Google Search Console, son üç ay içerisinde kullanıcıların sitenize hangi sorgularla geldiği konusunda ayrıntılı bilgi verir ve bu sorgular dahilinde nasıl bir performans yakaladığınız anlamanızı sağlayabilir.Örneğin yüksek arama eğilimine sahip anahtar kelimelere karşılık düşük tıklama oranı olan arama sorgularıyla karşılaşıyorsanız, içerik planlamanızı buna yönelik kelimeleri ve sorguları dahil edecek şekilde yapabilirsiniz.
Özellikle bu tür veriler kullanıcıların neye ağırlık verdiğini, sitenize tıklamak veya tıklamamak konusunda nasıl bir davranış sergilediğini anlamanızı sağlar.