İnsanların Nasıl Konuştuğunu ve Ne Düşündüğünü Tespit Etmeye Çalışın
Yukarıda verdiğimiz örnekler yine insanların nasıl düşündüğüne veya konuştuğuna dair örnekler oluşturabilir. Şimdilik Türkçe yer almıyor olsa da, birçok dilde insanların nasıl sorular sorabileceğini tespit edebileceğiniz harika bir araçtan faydalanabilirsiniz. Bir arama sorgusu girin ve “soru” niteliğindeki cevapları inceleyin. Örneğin biz “chinese restaurant” araması yaptık ve karşımıza 96 farklı kombinasyonda soru çıktı. Her sorunun üzerine tıklayıp Google aramalarını gözlemleyebilirsiniz:Emin olun, insanlar yukarıdaki görselde görebileceğiniz kadar çok sayıda kombinasyonla sorgular ortaya çıkarabiliyor. Her bir sorgu bir diğerinden farklı bir anlam içeriyor ve hepsinin sonucu farklı olabilir. Her sorguyu sitenizde bulundurmanız faydalı olmaz, aksine zararlı olabilir. Ancak içerisinden sizin için en uygun olan birkaç tanesini seçip ona yönelik bir hedefleme yapmanız, arama sorgularını karşılamanızı sağlayacaktır.