Kullanıcı Odaklı İçeriklere Ağırlık Verin
Kullanıcı odaklı içerikler, arama motoru sıralamalarını etkileme amacıyla değil, öncelikle kullanıcılar için oluşturulmuş içerikleri ifade eder.Kullanıcı odaklı içerikler oluşturup oluşturmadığınızı nasıl değerlendirebilirsiniz? Aşağıdaki sorulara evet yanıtı vermeniz, muhtemelen kullanıcı odaklı bir yaklaşım benimsediğiniz anlamına gelir:
- İşletmeniz veya siteniz için, doğrudan size gelseler içeriğinizi faydalı bulabilecek mevcut veya hedeflediğiniz bir kitle var mı?
- İçeriğinizde birinci elden uzmanlık ve kapsamlı bilgi (ör. bir ürün veya hizmeti gerçekten kullanmış ya da bahsedilen yeri ziyaret etmiş olmanın sağladığı uzmanlık) açıkça gösteriliyor mu?
- Sitenizin birincil amacı veya odaklandığı bir konu var mı?
- İçeriğinizi okuyan bir kullanıcı, ilgili konuda amacına ulaşmasını sağlayacak düzeyde bilgi edindiğini hisseder mi?
- İçeriğinizi okuyan bir kullanıcı tatmin edici bir deneyim yaşadığını düşünür mü?